Minu jaoks IT profi peab omanda järgmised iseloomused:
1. Ta armastab tehnoloogiat. Kui inimene teeb midagi, et ta tõesti meeldib, see nakatab. Inimesed võivad tunda seda ja tahan osaleda ja saada märkimisväärset kogemust. Infotehnoloogia seisukohast, see võiks olla teie boss, kolleegide, klientide või töötajate. Samavõrd, kui mitte tähtsam on see, et kui te teete midagi, mis sulle meeldib, siis tee seda parem. See näitab, kui töö kvaliteeti, oma pühendumust ülesanne ja oma valmisolekut võtta raskeid ülesandeid.
2. mõistab andmeid. Andmed - see on elu IT ja äri ta teenib. Sügav mõistmine ettevõtte andmed võimaldavad mõista, kuidas ühendatud kõik suuremad tarkvararakendusi. Lisaks ärilisest seisukohast, kui te aru ettevõtte andmevoo, näete oma sisemiste protsesside ja ärimudel.
3. mõistab äri. Peamine trend IT on oma lähemale ja lähemale vastavust äri ta teenib. Isegi tasandil CIO sa ei saa lihtsalt olema tehniline ekspert, sa pead olema tugev professionaalne äri, mis tundub olevat üsna palju teada. See ülevaade võimaldab äri paremini teenindada äriringkondade ja uuendusmeelsemad oleksid oma nime.
4. Kas te räägite nagu techie ja mitte-techie. Kas soovite näha, kuidas mitte-tehnilised isiku silmad on kaetud glasuuri? Räägi neile abiga tehnilise akronüümid ja / või alustada kirjeldada funktsiooni tehnoloogia, mitte majanduslik kasu. Probleemiks on see stsenaarium on see, et ärikasutajatele on inimesed üritate hoida, ja selle tulemusena võib kaasata oma järgmise tulemuslikkuse aruandeid.
5. sügav kogemus esmane uurimine. Kui teie peamine kogemus - äri analüüsi, siis peaks olema parim äri analüütik, mida ainult saab. Kui teil on spetsialiseerunud andmete edastamise, mida sa peaksid teadma kõik, mida vaja teada Cisco ruuterid ja muu riistvara ja tarkvara tööriistu andmeid oma andmekeskuse. Kui te projektijuht või IT juht, teavad, kuidas juhtida projekte ja viia inimesed. Pole tähtis, mida soovid kogemus, IT-spetsialistid on kinni jurisdiktsiooni. Kui ei ole kergendavaid asjaolusid, nagu sobivuse organisatsiooni, oma võimetes on märganud.
6. Kas praktilisi teadmisi seotud tehnilistel aladel. Keerukust tänapäeva äriprotsesside, korrutatakse keerukusest tänapäeva tehnoloogia ei võimalda sul olla ühekülgne. Loomulikult on kogenud oma tuum tehnoloogia, pead ka olema teadlikud neid tehnoloogiaid, mis mõjutavad teda. Näiteks, kui oled programmeerija Java, siis peaks olema ka idee struktuuri ja andmebaas salvestatud protseduurid. Vähem tehniline pool, kui olete projektijuht, siis peaks olema üldteadmised valdkonnas tarkvaraarenduse, tarkvara testimise ja muude elukutsete vajalikud edukaks rakendamiseks oma projekti.
7. jagab tehnilisi teadmisi teistega. Osa meeskonnamängija - valmisolekut jagada oma teadmisi teistega. Aidates teisi, oma juhi arendada oma töötajate parandab nende ametialast mainet, ehitada lojaalsust teile need aitate ja seisukohtade sa kõrgematel tasanditel ettevõtte siseselt. Lisaks õppimine teiste inimeste tõesti suurendab oma arusaamist teema, sest see muudab te vaatate asju seisukohast teiste inimestega.
8. Ta meeldib õppida. Üks asi tehnoloogia on see, et see on pidevalt muutuv. Tootjad riistvara ja tarkvara on pidevalt parandada oma tooteid. Uus IT-megatendenty imekombel ilmu, muutunud peamiseks tööhobune tööstuse ja lõpuks kaovad vananenud pärand. Sa pead armastama õppida, sest teie elukutse tööriistad muutuvad pidevalt.
9. Kas meeskonnamängija On vana Aafrika vanasõna, mis on minna kiiresti, mine üksi, reisida kaugele sõita teistega. Elukutse hõlmab aastaid ja on maraton, mitte sprint. Ole meeskonnamängija ja eetikaametnik pikemas perspektiivis palju suurem lühiajaliste ettemaksete ebasportliku käitumise eest. Ta lõpuks saagi teiega. Nagu nad ütlevad, sõbrad oma elu tulevad ja lähevad, vaenlased koguneda.
10. arvab, et välise loova mõtlemise hõlbustab uuenduslikke viise probleemide lahendamiseks uuel viisil, kasutades vana tehnoloogiat, luua uusi protsesse ja tuvastab uusi lähenemisviise. Need tegevused võivad tugevdada oma professionaalset brändi mõelnud liider ja asendamatu ressurss ettevõtted.
11. näeb probleeme õppimise võimalusi See on suurepärane tunne, kui tehnoloogia ja äriprotsesside tõrgeteta. Kuigi igaüks muidugi teha kõik endast oleneva selle saavutamiseks riigi, seal on suur väärtus, mida tuleb kaaluda probleemid võimalusi rohkem teada tehnoloogia ja kuidas seda efektiivselt kasutada. Aja jooksul oma valmisolekut ja võimet määrata tootmise probleeme koos sügav mõistmine, mida nad toovad, võib tõesti sind "tech-geeks" ja minna isik kui problemy.12. Ta armastab tehniline väljakutse. Soov ja võime tuvastada ja arhiiv lahendusi näiliselt vastuvõetamatu tehnilisi probleeme võib laiendada oma tehnilisi teadmisi, süvendada arusaamist spetsiifiliste tehnoloogiate, mis parandavad võimet lahendada probleeme ja meelitada tähelepanu ja heakskiitu töökaaslaste, ärikasutajatele ja juhid.
1. Ta armastab tehnoloogiat. Kui inimene teeb midagi, et ta tõesti meeldib, see nakatab. Inimesed võivad tunda seda ja tahan osaleda ja saada märkimisväärset kogemust. Infotehnoloogia seisukohast, see võiks olla teie boss, kolleegide, klientide või töötajate. Samavõrd, kui mitte tähtsam on see, et kui te teete midagi, mis sulle meeldib, siis tee seda parem. See näitab, kui töö kvaliteeti, oma pühendumust ülesanne ja oma valmisolekut võtta raskeid ülesandeid.
2. mõistab andmeid. Andmed - see on elu IT ja äri ta teenib. Sügav mõistmine ettevõtte andmed võimaldavad mõista, kuidas ühendatud kõik suuremad tarkvararakendusi. Lisaks ärilisest seisukohast, kui te aru ettevõtte andmevoo, näete oma sisemiste protsesside ja ärimudel.
3. mõistab äri. Peamine trend IT on oma lähemale ja lähemale vastavust äri ta teenib. Isegi tasandil CIO sa ei saa lihtsalt olema tehniline ekspert, sa pead olema tugev professionaalne äri, mis tundub olevat üsna palju teada. See ülevaade võimaldab äri paremini teenindada äriringkondade ja uuendusmeelsemad oleksid oma nime.
4. Kas te räägite nagu techie ja mitte-techie. Kas soovite näha, kuidas mitte-tehnilised isiku silmad on kaetud glasuuri? Räägi neile abiga tehnilise akronüümid ja / või alustada kirjeldada funktsiooni tehnoloogia, mitte majanduslik kasu. Probleemiks on see stsenaarium on see, et ärikasutajatele on inimesed üritate hoida, ja selle tulemusena võib kaasata oma järgmise tulemuslikkuse aruandeid.
5. sügav kogemus esmane uurimine. Kui teie peamine kogemus - äri analüüsi, siis peaks olema parim äri analüütik, mida ainult saab. Kui teil on spetsialiseerunud andmete edastamise, mida sa peaksid teadma kõik, mida vaja teada Cisco ruuterid ja muu riistvara ja tarkvara tööriistu andmeid oma andmekeskuse. Kui te projektijuht või IT juht, teavad, kuidas juhtida projekte ja viia inimesed. Pole tähtis, mida soovid kogemus, IT-spetsialistid on kinni jurisdiktsiooni. Kui ei ole kergendavaid asjaolusid, nagu sobivuse organisatsiooni, oma võimetes on märganud.
6. Kas praktilisi teadmisi seotud tehnilistel aladel. Keerukust tänapäeva äriprotsesside, korrutatakse keerukusest tänapäeva tehnoloogia ei võimalda sul olla ühekülgne. Loomulikult on kogenud oma tuum tehnoloogia, pead ka olema teadlikud neid tehnoloogiaid, mis mõjutavad teda. Näiteks, kui oled programmeerija Java, siis peaks olema ka idee struktuuri ja andmebaas salvestatud protseduurid. Vähem tehniline pool, kui olete projektijuht, siis peaks olema üldteadmised valdkonnas tarkvaraarenduse, tarkvara testimise ja muude elukutsete vajalikud edukaks rakendamiseks oma projekti.
7. jagab tehnilisi teadmisi teistega. Osa meeskonnamängija - valmisolekut jagada oma teadmisi teistega. Aidates teisi, oma juhi arendada oma töötajate parandab nende ametialast mainet, ehitada lojaalsust teile need aitate ja seisukohtade sa kõrgematel tasanditel ettevõtte siseselt. Lisaks õppimine teiste inimeste tõesti suurendab oma arusaamist teema, sest see muudab te vaatate asju seisukohast teiste inimestega.
8. Ta meeldib õppida. Üks asi tehnoloogia on see, et see on pidevalt muutuv. Tootjad riistvara ja tarkvara on pidevalt parandada oma tooteid. Uus IT-megatendenty imekombel ilmu, muutunud peamiseks tööhobune tööstuse ja lõpuks kaovad vananenud pärand. Sa pead armastama õppida, sest teie elukutse tööriistad muutuvad pidevalt.
9. Kas meeskonnamängija On vana Aafrika vanasõna, mis on minna kiiresti, mine üksi, reisida kaugele sõita teistega. Elukutse hõlmab aastaid ja on maraton, mitte sprint. Ole meeskonnamängija ja eetikaametnik pikemas perspektiivis palju suurem lühiajaliste ettemaksete ebasportliku käitumise eest. Ta lõpuks saagi teiega. Nagu nad ütlevad, sõbrad oma elu tulevad ja lähevad, vaenlased koguneda.
10. arvab, et välise loova mõtlemise hõlbustab uuenduslikke viise probleemide lahendamiseks uuel viisil, kasutades vana tehnoloogiat, luua uusi protsesse ja tuvastab uusi lähenemisviise. Need tegevused võivad tugevdada oma professionaalset brändi mõelnud liider ja asendamatu ressurss ettevõtted.
11. näeb probleeme õppimise võimalusi See on suurepärane tunne, kui tehnoloogia ja äriprotsesside tõrgeteta. Kuigi igaüks muidugi teha kõik endast oleneva selle saavutamiseks riigi, seal on suur väärtus, mida tuleb kaaluda probleemid võimalusi rohkem teada tehnoloogia ja kuidas seda efektiivselt kasutada. Aja jooksul oma valmisolekut ja võimet määrata tootmise probleeme koos sügav mõistmine, mida nad toovad, võib tõesti sind "tech-geeks" ja minna isik kui problemy.12. Ta armastab tehniline väljakutse. Soov ja võime tuvastada ja arhiiv lahendusi näiliselt vastuvõetamatu tehnilisi probleeme võib laiendada oma tehnilisi teadmisi, süvendada arusaamist spetsiifiliste tehnoloogiate, mis parandavad võimet lahendada probleeme ja meelitada tähelepanu ja heakskiitu töökaaslaste, ärikasutajatele ja juhid.
Комментариев нет:
Отправить комментарий