четверг, 16 марта 2017 г.

5. nädal: Tarzan suurlinnas: võrgusuhtluse eripäradest

Valisin kaheksas käsk, teiste inimeste privaatsust. Esiteks sellepärast, et privaatsus on minu jaoks nii reaalses elus kui ka maailma Interneti tähtsam. Näiteks mulle ei meeldi kellelegi laenata oma brauseri arvutist surfata nii ta näeb oma brauseri ajalugu, ja see ei ole kellegi asi. Samuti ei meeldi mulle inimesed laenata telefoni, või üks kõneks sõnum, sest see on kõne samamoodi, et näha, kes ma räägin, või kes on hiljuti saadetud sõnumid. See on minu jaoks kõik väga privaatne ja ei puutu teised. Lisaks tahaksin lisada, et see ei ole ainult riku privaatsust, vaid ka inimene, kellega mul on olnud omakorda side.

Märgin mõned näited olukordadest, mis mind ärritada privaatsust armastavad inimesed.
* See näitab tuttav telefoni ja mõned pildid, kuid nad lappavad kogu oma fotoalbumi.
* Lahtiseks brauseri Facebooki lehel vestlust võõraste lugemine
* Umbes volitamata avaldamise tehtud fotod (isegi kui need on valmistatud avalikus ruumis).
* Win 10 ja 100 oma soovi saata oma andmed Microsoftile.

Комментариев нет:

Отправить комментарий